.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند امام جمعه نوشهر از زمان پخش سریال ها؛
مشایخ: سریال های تلویزیونی مساجد را خالی کرده است
شمال نیوز: امام جمعه نوشهر از خالی شدن مساجد به بهانه برگزاری مسابقات فوتبال و پخش سریال‌های تلویزیونی انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمود مشایخ در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با انتقاد شدید از نحوه و زمان برگزاری جام فوتبال و پخش سریال های تلویزیونی اظهارکرد: متاسفانه این نوع برنامه ها باعث شده تا مساجد از حضور مردم خالی بماند.

وی افزود: یک زمان در دوران خلافت امام حسن مجتبی(ع)، عده ای به بهانه سرد و گرم بودن هوا از همراهی آن حضرت در جنگ ها شانه خالی می کردند و امروز هم عده ای به بهانه فوتبال جام رمضان و فیلم های تلویزیونی از حضور در مساجد دوری می کنند.

خطیب نماز جمعه نوشهر با اشاره به غربت و مظلومیت شیعه در جهان اضافه کرد: اسلام، ماه رمضان و قرآن نیز در جامعه امروز ما غریب مانده است.

مشایخ با انتقاد شدید از پوشش نامناسب و برخی رفتارهای روزه خواری علنی در جامعه افزود: امروز مملکت اسلامی به جایی رسیده است که در پوشاک فروشی ها، لباس مناسب برای دختران و زنان مومنه وجود ندارد و این جای تاسف دارد.

خطیب جمعه نوشهر افزود: این غربت اسلام است که برخی در جامعه علناٌ روزه خواری و بی حجابی و بدحجابی می کنند و به مقدسات اسلامی و دینی بطور آشکارا توهین می کنند.

وی با اشاره به تاکیدات و هشدارهای رهبر انقلاب بر التزام جامعه به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: سبک زندگی در جامعه ایرانی بر اثر تبلیغات سوء دشمن به مسیر دیگری رفته است و این یک واقعیت تاسف بار است که معنویات از زندگی مردم در حال حذف شدن است.

امام جمعه نوشهر در خصوص مصادیق سبک زندگی غیر اسلامی در جامعه عنوان کرد: زندگی همراه با ربا، سگ گردانی ها، پوشش های نامناسب و نازک بدن نما، دوستی های دختران و پسران، خودکشی ها، خرافات پنداری ها، فرهنگ فساد و کلاهبرداری و جعل اسناد و اسکناس به عنوان مصادیق سبک زندگی غیر اسلامی است.

مشایخ با توصیه بر ارائه فوری مدل سبک زندگی اسلامی از سوی دست اندرکاران و متولیان نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: سبک زندگی اسلامی مشتمل بر شش هزار سوژه زندگی از معرفت شناسی تا روش های زندگی فردی و اجتماعی می شود که باید از سوی متولیان امر تهیه و ارائه شود.

وی با اشاره به الگوی زن اسلامی و نحوه پوشش آن در جامعه افزود: الگوی زنان جامعه بایستی برگرفته شده از پاکدامنی و عفت حضرت خدیجه و فاطمه زهرا(س) باشد.

خطیب جمعه با بیان اینکه حضرت خدیجه در دوران پیامبر اکرم با بخشش اموال و ثروت خود باعث شد تا رسول اکرم مورد حمایت قرار گیرد اظهار کرد: در دورانی که تحریم دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعمال می شود، این وظیفه ثروتمندان و سرمایه داران جامعه است که با تابعیت از حضرت خدیجه(س)، اموال خود را صرف کشور و اسلام کنند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب افزود: اگر دولت های قبل به عنوان دولت های سازندگی، کار و پیشرفت های علمی و صنعتی از سوی مقام معظم رهبری ارزیابی شدند دولت نهم و دهم با دوری از برخی امتیازخواهی ها و آرامش ها، حجم کار بالا و شتاب فراوان در کارکردها توانست به شعارهای انقلاب رنگ تازگی بدهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 تير 1392
واقعاً هم همين اين تلويزيون با پخش پشت سرهم سريال ها هم مساجد را خالي كرد وهم فرصت عبادت را از مردم . در نماز جماعت فقط پيرمردها حضور دارند واين خطري است كه با دست خودمان داريم ايجاد مي كنيم ، قابل توجه مديران رسانه ملي.
فف 29 تير 1392
بابا چهار تا حرف منطقی بگین مشکلات مردم و وضعیت معیشتی حل بشه
نا شناس 29 تير 1392
نیست که شما در مساجد حرف های نو و تازه و به روز و با مطالعه می زنین، ؟؟!! باید هم گله بکنبن
علی 30 تير 1392
اتفاقا تلویزیون کار بسیار خوبی میکند, کسیکه دراین روزهای گرم وبسیار طولانی روزه میگیردوسعی میکندبنحو احسن هم اعمالش موردقبول درگاه حق تعالی قرارگیرد,درطول شب که انهایه 5/3ساعت میباشد سعی تجدید قوا وصرف افطاری و شام مختصر وسپس عبادات شخصی و آماده شدن برای سحر,البته مساجدی که توفیق رفتن داریم جوانها وپیران در آنها حضور چشمگیری دارند,درضمن به نظرشمابایستی همه چیزتعطیل بشه تا مردم حضوریابند,بلکه مراسم وبرنامه های شمابایستی جذاب باشد.
بهشهری 30 تير 1392
خیلی حرف زشتی بود !
توهین دیگه تا چه حد ؟
نا شناس 30 تير 1392
همين چند شب پيش تلويزيون صحبت هاي حاج آقا قرائتي رو در جوار حرم امام رضا(ع) نشون ميداد كه انبوهي از جمعيت حضور داشتند مگه در مشهد سريال پخش نمي شه يا وقتي سخنراني هاي دكتر رفيعي ،حاج آقا نقوي و ديگر بزرگواران را ميبينيم پر از جمعيت هستند .حاج آقا مشايخ فكر نمكنند كه اشكال از سواد بعضي از آقايان باشه .
اميردروديان 31 تير 1392
سريالها رو رغيب خدا نكنيد مگه ميشه كسي كه اهل مسجده بشينه پاي تلوزيون؟خالي شدن مساجد رو در علتهاي ديگه پيگير بشين
هادي 30 تير 1392
به خدا قسم ما الان 4 سال ميرم مسجد محل به خدا تمام صحبت هاي روحاني تكراريه از حفظ شدم اگه حرف نو حديث پر معني - داستانهاي آموزنده بگن والا ميريم
مشایخ 30 تير 1392
خدا پدر بیامرز شما 20 سال دراین شهر هستی وجاداشت هنر نمایی میکردی مردم وجوانان را جذب میکردی
كوروش 31 تير 1392
مردم از تكرار و تكرار خسته اند وگرنه صدا و سيما هم سيالهاي همچين خوبي نميده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.